Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

Börjat riva !

I dag försökte jag kratta upp efter vår bokhäck som tappar sina löv nu till våren. Detta var dock helt hopplöst då det blåste alldeles för mycket så nu som de andra åren ligger den så fint utspridd runt kvarteret. Men eftersom jag bor i pedanternas paradis så räknar jag med att de säkert kommer i någons säck. Så e de faktiskt! Så vi började att riva den gamla uteplatsen på kortsidan av huset . Där hade de förra husägarna inte byggt nån trappa ut ens. Men nu ska där bli ett trädäck ett svart laserat. Annars har det varit en skön helg. Vi har varit i city och handlat lite kläder till Isabelle.En fin jacka från polaren o pyret och lite annat me. Jag satte upp ännu en stjärna som jag fått av Mona på husväggen. I väntan på den blå så får det bli röd istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar