Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Gamla trädgårdsmöbler !

Så dålig jag har varit på att visa bilder men jag finns på Instagram som annabvik där finns det mycket av det jag pysslat med. Ja nu när äntligen influensan börjat ge sig så har jag både planterat lite och handlat på loppis. Jag har hittat så fina bambu möbler två stolar och en tvåsitsig soffa. Bordet ville jag inte ha, jag ska ha ett vitt från Ikea som jag redan har.Jag har hunnit slipa och måla en stol. Himla vilket jobb. Jag tänkte ha dem tillsammans med de andra svarta möblerna på den stora altanen. Det är väl kul att nästan alla mina utemöbler är gamla som jag målat. Jag lägger ut en massa bilder på det jag fixat med i veckan och lite före och efter bilder på stolarna. Ha en skön kväll





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar