Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

va svårt!




Va mycket som blev fel när jag skulle börja blogga. Julia skulle hjälpa mig samtidigt som hon packade för sin hemresa. Sen hittade jag inte min blogg igen..sen skrev jag att jag hade två utflugna barn men bara ett är utfluget..det andra är möjligen utflippat men inte utfluget bor hemma....nää gulle Martin bor ju hemma hos sin mamma (Bannemig tur det, annars had' it' blivit nå inlägg!. Måste få hjälp att ändra profilen.
Nåja prövar lite då...
En alldeles vanlig dag jag  har dock gått och väntat på min Kitchen Aid som jag beställt.Dessvärre var det ingen lagervara så jag får vackert vänta. Lägger ut några bilder för det tycker jag är kul!
Den blev pärlvit!   


Min favorit kopp som jag hittade på loppis! (Begär att denna följer med mig i graven)
Dessa köpte jag idag, defår underhålla mig resten utav veckan!

Lite bilder på hur det såg ut hos mig förra sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar