Summa sidvisningar

torsdag 9 augusti 2012

70-tals camping stol!!

Ja då har loppan öppnat och jag och Isa handlade lite:-)) Super coola campingstolar som man hade då jag var liten. Gissar att brasse stolen är dennes efterträdare. Med livet som insats så fällde man ihopa dem.Jag kan nog tröttna på mönstret men gissar att jag vet en som vill ha dem i sin trädgård i så fall. Dessa får stå under äppelträdet. Min fina kökssoffa fick jag skrota då jag tror att det var såna trä skalbaggar kvar. Men det lär mej att titta noga.Isa köpte en dockvagn från 70 talet. Jag har två till jättefina gamla vagnar sätter in bild på dessa sedan. Tänkte sälja nån då jag inte har nån plats. Ett gammalt liter mått hittade jag också.Det får växa kryddor i det. Även en rolig kakburk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar