Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

1 maj !

Vi gick ned till brasan som ligger så vackert vid havet där vi bor. Jag som är från Norrland har aldrig sett ett vackrare ställe att ha ett maj bål på. Men inte en enda människa grillar korv, det gör alla i Norrland i alla fall.(dåligt) Annars städade vi uteplatsen och satte allt i ordning.Min man satte upp nya jalusier. Vi tog svarta i år igen för de dämpar allt det vita som annars bländar så mycket. Helt underbart väder sommar på en gång premiär åt ute. Jag skulle grilla lammfärs spett med fetaost o timjan,, goda men vi behöver en ny grill... I kväll har jag testat nya köksmaskinen för första gången..sååå nöjd e jag iaf. Handlade lite kryddor på torget de brukar vara bäst där, får dock bo inne tills jag får några fler pallkragar. Hoppas jag kan hålla dessa vid liv;-)) lägger ut lite bilder utan ordning. I väntan på att nån kan hjälpa mej med bloggens utseende och hur man ordnar bilderna får de bli så här. De går ju att läsa i alla fall . Slänger in en bild på första vårskorna.:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar