Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Kanske varm röd !

Helt allvarligt funderar jag på att hitta några stolar att måla i en orangeröd färg som på bilden. Bilden är från Sköna Hem. Tror att det skulle varit fint i sommar , får väl åka på lite loppis rundor bara för stolarna måste va gamla pinnstolar . Mitt kök är nu vitt och svart och jag har blårandiga mattor. Tänk va fint med lite röda pelargoner i fönstret röda som stolarna. Efter jobbet åkte jag förbi Cervera som hade 20% för alla klubbmedlemmar. Jag köpte en Margerete skål den som saknades 4 liter. Och en kryddsax som jag velat ha. Lite trött har mina kökskryddor blivit på senare tid det enda som håller sej perfekt är Timjan. Den använder jag mycket. Lammfärsbiffar med fetaost och timjan ska det bli i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar