Summa sidvisningar

tisdag 14 augusti 2012

Gamla dockvagnar och korgstol !!

Hej lovade att jag skulle sätta in nån bild på dockvagnarna från 70-talet som jag hittat. Jag älskar dem. Den bruna tror jag är en Emmaljunga och den vinröda är en Brio. De är i fint skick särskilt sulkyn. Tänkte att jag nog måste sälja nån dottern får säga sitt. Men måste kolla vad man kan ta...annars får det bli Tradera . Har även två gamla barnstolar som har varit favoriter för lillan. Om man vänder på dem blir de låga och tvärtom höga. De är så fint slitna. Borde göra mej av me dem oxå , men åå kanske man blir mormor nån gång..:-)) Och i kväll började jag spraya korgstolen. Det gick en massa färg och den är inte färdig. Sätter in lite bilder . På återseende !!


2 kommentarer:

  1. Eller farmor för den delen :-) Åh, superfina vagnar! Och dödssköna solstolar! Men passar de verkligen i er trädgård? *hinthint* :-D

    SvaraRadera
  2. Ja farmor de glömde jag...ang solstolarna kräks C på dem...de kanske kommer med upp snart:))

    SvaraRadera