Summa sidvisningar

fredag 27 april 2012

Landat i sängen !

Nu när Isa somnat hamnade jag här i sängen totalt hopplöst vet hur det slutar kommer inte upp. I helgen är jag ledig. Vi har inga direkta planer . Vi brukar åka in till stan och äta Kina buffé när jag inte jobbar. De har sushi oxå å de gillar jag. Kanske en liten lekstund i Pippi parken om vädret tillåter. Annars hoppas jag att min man bygger mej ett planterings bord som jag ritat . För bygga kan jag inte själv. Det ska målas vitt och stå jämte torkställningen. Den byggde han förra sommaren åt mej. Jag ville ha en Amerikansk torkställning en sån som man har sett på film. Där tvätten blåser så vackert, och jag kan säga att det är roligt att hänga tvätt nu. Jag har oxå skaffat mej en stor äkta korg att ha tvätten i och bara tränypor !! Nuts'eller ?? På bilden har den inga linor, men det har den nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar