Summa sidvisningar

måndag 1 april 2013

Sticklingar Olivträd och lite loppis!

Det har flyttat in tre nya blommor hos mig. Jag har äntligen skaffat mig ett Olivträd. Min tanke är att den ska vara i uterummet till sommaren. Jag fick även en ny Mårbacka av min mamma. Sedan kom svärmor med blomman på bordet tyvärr ingen aning vad det är för sort! Men det bar skönt att kasta ut riset och ersätta med denna. Annars så har jag väckt mina övervintrade Pelargoner. Jag har även satt skott av Murgrönan, de har blivit riktigt stora nu. Det blir fint att plantera ut dessa i krukorna i sommar. I nyaste nr an Drömhem och Trädgård visar de hur man förökar sina Pelargoner. Ångrar att jag inte tog fler förra säs. Jag har även varit på en ny loppis där jag hittade denna fina glasburk ! Tänkte att den blir fin med nybakade Biscotti i......nä det får nog bli köpta .















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar