Summa sidvisningar

lördag 6 april 2013

Sallad!

Ja som sagt vet jag inte vad jag gör ! Men jag hoppas på en tidig skörd av Ruccola till middagen! Jag hittade en fin balja på Blomsterlandet för 99 kr! Man kan ju ha allt möjligt i den, min tanke var att sätta flera olika kryddor i den. Och sedan ha den i ute rummet! Men var nu tvungen att pröva om det går att så Ruccola i den. Jag får ju flytta in och ut i uterummet efter solen. Vi får hoppas att det luckas . Man ska ju skörda dem unga . Ha en fin dag!



3 kommentarer:

  1. Lycka till!!!! Önskade jag hade grönare fingrar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grejen är att det har inte jag heller ! Har verkligen haft panik avvaktar somnar med trädgård att göra! Har nog kommited åldern:-)) särskilt Pelargon intresset ..haha ..ja en fortsatt trevlig helg

      Radera
  2. Hej hej!
    Kul att hitta in till dig...

    SvaraRadera