Summa sidvisningar

fredag 11 januari 2013

Vet inte!

Ja då var det så att först gick tvättmaskinen. Någon dag senare inbyggda mickron. Så något bord från Mio Möbler blev det inte. Så jag köpte bordet på loppan som de hade sänkt till 300 kr haha. Passar min plånbok nu. Jag fick inte in det i bilen och för att vi är så korkade och har två bilar utan krok så har jag nu ett problem. Bordet står kvar till på tisd.,och tills jag lånat mej någon bil. Kanske det blir bäst så ! måla lite och,känna att man verkligen vill ha ett svart bord.....Nåja på tisdag ska jag slipa upp ytan lite. Halvblank svart färg får det bli. Tycker jag inte om det blir så får det bli blocket. Jag har även köpt svart sprayfärg och ska gå över en av mina korgstolar med den. Sätter ut en bild på mitt loppis bord.Tittade på en fin bild i tidningen i dag...kanske min man måste bygga mej ett litet växthus som man kan sitta i till sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar