Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Svart ! Det nya hos mej !

Jaha då får jag väl uppdatera lite då Lindas trädgårds blogg länkat till mej. Kul att någon tittar in annat än nåt spam

från Ryssland haha.. Jag har inte fixat med något förrän i veckan. Julen har åkt ut och jag har äntligen köpt den fina mattan "Stockholm "från Ikea. Den och några gamla stolar som jag målat högblankt svarta får bli grunden till lite nytt hemma. Vitt svart och grått även silver och lite glitter blir fint tror jag. I dag var vi på Mio möbler och tittade på ett svart matbord med svarvade ben. Det kanske blir affär i morgon. Tänkte först köpa ett på Loppan för 400 kr och måla det men detta var så fint. De hade två jättefina bord lampor som Åsa Gessle designat,De var svarta och så fina att ha i fönstret.
Funderar även på dem.Jag lägger ut lite bilder på stolarna och hur det börjar bli nu när det blå får vänta till sommaren igen.även en bild på bordet på loppan som nog kan bli fint.. Ps det står fortfarande kvar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar