Summa sidvisningar

söndag 8 juli 2012

Semester....

Jag börjar bli bättre och det är tur det för nu har jag semester. Jag var tvungen att stanna på min vackra väg hem och ta ett kort på miljön. På nåt sätt var den extra vacker just bara för nu får man spendera lite tid här. Jag älskar att bo i Halland nära havet. Kanske för att jag är från Norrland . Jag vill inte åka härifrån på sommaren. I dag har min dotter haft en kompis och de har badat i polen. Sen på eftermiddagen cyklade vi ner till stranden och badad. Att cykla mellan fälten och bara på 10 min va vid havet slår allt. Det var så lungt och varmt i vattnet på vägen hem luktade det högsommar och tång... Min man snickrar på vårt nya fina trädäck som snart blir klart. Jag sätter in lite bilder då det blir klart. Jag städade uterummet och fixade det i svart och vitt liten bild kommer. Även på Mårbackan som är ljuvlig mer sommar än så blir det inte i ett kök. Ni får oxå se jordgubbarna vi plockade i fredags 5 l. Det tog ungefär två meter att få ihopa det... Vi hörs;)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar