Summa sidvisningar

söndag 22 juli 2012

Minns med Norge

Har varit på mini semester till Köpenhamn. Åkt tåg bott på hotell och gått på Tivoli. Så fint det är på tivoli barnen får åka allt. Smart upplägg med ledsagarpass.Hann precis hem för att baka tårtor och duka för 5 års kalas.Ett jätte roligt kalas med släkt och vänner. Och ingen åkte förrän halv nio. Men jag skänker även några tankar till Norge i dag. Förra året fick jag mitt under kalaset ett telefon samtal från min dotter som bor i Oslo. Ett samtal med bara ett jag lever' med en massa sirener i bakgrunden. I dag ska jag titta lite på Nrk . En bild på när vi var och la blommor utanför kyrkan i Oslo förra året. Jag var runt överallt och tittade på förödelsen. Och lite bilder på Köpenhamn och kalas..

1 kommentar:

  1. 22 juli är en speciell dag på många sätt... Tack för ett härligt kalas! Men du, den värmen vi har nu kunde gärna ha kommit i söndags!

    SvaraRadera