Summa sidvisningar

torsdag 16 augusti 2012

Snygga nya boots !

Helt över förväntan nya höst boots från Mjus !! Dessa köpte jag från Ellos med rabatt lite dyra iaf men snygga skinn skor för 1000 lappen .(bara så här apropå sen man slutade att skriva för hand har jag helt glömt bort vilka ord man skriver ihop ?) Förr på stenåldern känndes det naturligt och orden flöt bara så där med blyertspennan... Jag har bytt ut min Hortensia som nu har haft sin peak. Den grävde jag ned i trädgården och hoppas att den kommer upp igen till våren. Det fick bli en vit Krysantemum ( tror jag att den heter ) Denna köpte jag på blomster affären, lite dyrare men så mycket större och finare än de på mat affärerna. Stolen fick en kudde och blev med ens fin. En bild på tomatplantan som äntligen börjar bli röd...ha de..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar